Over mij

Ik ben een creatieve en innovatieve conceptontwikkelaar, die vanuit een groter geheel goed in staat is om strategisch, tactisch en operationeel iets tot een succes te brengen. Ik vertaal trends naar nieuwe, concrete ideeën, zonder de merkstrategie uit het oog te verliezen. Bij alles wat ik doe gaat het om toevoegen van waarde en het behalen van succes.

Met een analytisch en kritisch oog, kijk ik naar aanwezige data en klantinzichten in de markt en weet dit te verbinden tot proposities, die bijdrage aan de commerciële doelstellingen van de organisatie. Dit doe ik vastberaden en in nauwe samenwerking met diverse disciplines binnen en buiten de organisatie, waarbij ik het uiteindelijke doel altijd scherp in de gaten houd. Ik ben sociaal en communicatief en werk graag met mensen. Ik ga voor sterke, omzet verhogende proposities en customer journeys, waarbij gedragsontwerp en gedragsbeïnvloeding centraal staan. En die door alle partijen binnen sales en marketing omarmd worden. Van merkstrategie tot marketingstrategie, van ideeontwikkeling tot succesvolle implementatie.

Ik heb Marketing gestudeerd aan de Hogeschool voor Communicatie en Journalistiek in Utrecht en een marketing MBA bij Nyenrode gedaan. Daarnaast heb ik de nodige opleidingen en cursussen op het gebied van on- en offline marketing .
(Trade) Marketing in a new Off-& Online Retail World,
Digital Marketing en Social Strategie (Sostac PR Smid), 
Behavioural Psychology & Design, 
(Trade) marketing B, en NIMA's.

In mijn vrije tijd ben ik ervoor mijn gezin en vrienden, luister ik naar muziek en doe ik aan hardlopen, squashen, windsurfen, zeilen, skiën of snowboarden!

Ik sta open voor organisaties die kansen zien op het gebied van:

Marketing, Sales & Business Development, Strategie & Business Modelling, Concept Ontwikkeling, Sales Management, Retail & Trade Marketing, Shopper Marketing, Neuro Marketing, Change Management en Consultancy.